RSS

Nightmare Before Christmas

22 Kwi

Po prostu musze się pochwalić 😉 Wracałam prosze ja was, z zakupów obładowana standardowo siatkami w liczbie pięć (ktoś musi opracować metodę noszenia ich w zębach, bo to łatwiejsze niż doszycie trzeciej ręki ;P) i moje przemęczone nocnym czytaniem oczy natrafiły na to cacko na wystawie ;P Czy musze mówić, że wydałam na tą podróbe 25zł, których wydać nie powinnam? XD life is short, po prostu musiałam 😀 *__*

 Z góry przepraszam za porzuconą obok zawartość, nie chciało mi się sprzątać do zdjęcia ;P W celu powiększenia nacisnąć na grafikę 😉

 
2 Komentarze

Opublikował/a w dniu 22/04/2010 w * Uchwycone

 

2 responses to “Nightmare Before Christmas

  1. ewa

    23/04/2010 at 09:23

    jeaaaa… ja też chcę taką xD gdzieś Ty ją upolowała? tyyyle Jacka 😉 prawie tyle ile w moich zeszytach z notatkami wykładowymi

     
    • justholic

      23/04/2010 at 13:26

      W sklepie „Po 5zł” w którym jak widać nie wszystko jest po 5zł 😉 Oczywiście była tylko jedna i zagrzebana pod tandetnymi emo torbami 😛 A Ty to masz ciekawe te wykłady że aż Jack’a po notatkach malujesz XD

       

Skomentuj

 
