RSS

Katy Perry – One of the Boys

23 Kwi

01. One of the Boys
02. I Kissed a Girl
03. Waking Up in Vegas
04. Thinking of You
05. Mannequin
06. Ur So Gay
07. Hot N Cold
08. If You Can Afford Me
09. Lost
10. Self Inflicted
11. I’m Still Breathing
12. Fingerprints

O tym, że Katy Perry jest na tak zwanym topie, dowiedziałam się jak zwykle jako ostatnia ;P Tak to już ze mną jest, że nie słucham radia (w którym puszczają namiętnie to samo) ani nie oglądam programów muzycznych. Wole opierać się na własnej ocenie, choć fakt faktem, przez to pewnie o wiele więcej czasu zajmuje mi wyłapanie tego, co dobre. Mimo to nie uskarżam się 😉 Katy przemówiła do mnie na imprezie. Barman w klubie był chyba zakochany w tej płycie, bo puszczał ją całą noc.. tylko ją XD Po powrocie do domu powzięłam zdrowe postanowienie – nienawidzę Katy Perry. Mimo to skusiłam się by posłuchać tego na trzeźwo i oniemiałam ;P Po pierwsze teksty Katy są zaskakująco świetne! Pomijam, że większość należy traktować z przymrużeniem oka, bo to chyba oczywiste 😛 I Kissed a Girl jest bez wątpienia piosenką prowokacyjną, ale co z tego? Jest dobra, rytmiczna i ma zabawny tekst. Nie jest wulgarny, nie jest infantylny – w sam raz 🙂

Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist so touchable
Too good to deny it
Ain’t no big deal, it’s innocent

Osobiście uwielbiam Ur So Gay polecam przeczytanie tekstu bądź po prostu uważne przesłuchanie. Większość dziewczyn, które spotykały się z takimi tworami doskonale rozumie przesłanie 😉 Nie ma to jak być z kimś, kto używa więcej makijażu niż my ;D

You’re so sad maybe you should buy a happy meal
You’re so skinny you should really super size the deal
Secretly you you’re so amused
And nobody understands you

Największą miłością darze Thinking of You po tym jak zobaczyłam tą piosenkę w formie teledysku, jest mi szczególnie bliski. A słowa.. cóż, czasem chciałoby się cofnąć czas ale..

You’re like an Indian summer
In the middle of winter
Like a hard candy
With a surprise center
How do I get better
Once I’ve had the best

Cała reszta jest równie dobra i mogłabym tu wypowiedzieć się o każdym kawałku, jako że (jak rzecze mój last.fm) słuchałam już tej płyty z 50 razy 😉 Oczywiście posiadam oryginał żeby nie było ;D specjalnie sprowadzaną wersje angielską cobym nie obeszła się bez wspaniałych zdjęć Katy z kaczuszką XD przy okazji dowiadując się, że jest autorką większości jak nie wszystkich tekstów. Tak trzymać Katy! Polecam płytę i podpisuje się pod tym wszystkimi 4 łapkami 😉

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 23/04/2010 w * Przesłuchane

 

Tagi:

Skomentuj

 
