RSS

Lee Hyo Lee – H-Logic

24 Kwi

01. I’m Back
02. Love Sign (feat. Sang Chu of Mighty Mouth)
03. Chitty Chitty Bang Bang (feat. Ceejay of Freshboyz)
04. Feel The Same
05. Bring It Back (feat. Bekah of After School, Jeon Ji Yoon of 4Minute)
06. Highlight (feat. Bizzy)
07. 그네 (Swing) (feat. Gary of LeeSsang)
08. Scandal
09. 100 Percent
10. Want Me Back
11. How Did We Get (duet with Dae Sung of Big Bang)
12. So Cold
13. Get 2 Know (feat. Double K)
14. Memory (feat. Bizzy)

Notka wyjątkowo niewpasowana w mój harmonogram.. Jednak poczułam się w obowiązku napisać po tym, co powiedziałam w ostatniej 😉 Otóż włączyłam sobie dziś rano moją ulubioną stronę z newsami o koreańskich gwiazdach i aż mi się gwiazdki przed oczami pojawiły z wrażenia 😛 Otóż w całej swojej karierze słuchaczki nie spotkałam się z takim przypadkiem i obawiam się, że może to być początek nowej ery.. Od dawna wiedziałam, że kiepsko jest z pomysłowością u muzyków. Dlatego zaczęłam słuchać muzyki niszowej, bo tylko tam znajdywałam coś oryginalnego. Ale to przeszło już wszelkie granice 😉 Najnowszy album Hyori, do którego miałam zamiar zabrać się w ten weekend, został oskarżony o plagiat. I to nie byle jaki plagiat, bo (uwaga) 6 piosenek ;D Musicie przyznać, że to.. Niezły wyczyn 😉 Zastanawiam się tylko, kto jest za to odpowiedzialny. Bo przecież nie żyjemy w czasach, w których pospolici ludzie nie mają zielonego pojęcia jak powstaje płyta. Dzięki temu wiemy, że nie jest za to odpowiedzialny wyłącznie jeden człowiek. Więc czy po prostu liczyli, że w Korei nikt nie słyszał tych kawałków? Czy też poważnie ekipa pracująca nad płytą ich nie znała? Oczywiście i tak się nie dowiemy a kariera Hyori śmiem twierdzić jest, jeśli nieskończona to mocno nadszarpnięta. Coby nie być gołosłownym przytoczę tu te podobieństwa. W przypadku niektórych nawet nie silili się na zmianę tytułów… Bring it Back to Cookie Couture – Boy, Bring it Bac, I’m Back to Lil Precious – So Insane, Feel the Same to Melanie Durrant – Feel the Same, Swing to Mikis Theodorakis – The Train Leaves At Eight, How Did We Get to Jason DeRulo – How Did We Get i Memory to Annie Lennox – No More “I Love Yous”. W przypadku tego ostatniego nie widzę dużego podobieństwa, ale może, dlatego że nie przesłuchałam zbyt uważnie Memory. No cóż.. Bez wątpienia teraz nie spieszy mi się do pełnego przesłuchania H-Logic.. Smutne jest to, co się dzieje na rynku muzycznym, po prostu smutne.

Życze miłego weekendu 🙂 Ja mam zamiar poobijać się z moim kochanym mężczyzną i być może obejrzeć coś ciekawego 😉 A jutro premiera ostatniego sezonu Lost, nie moge się doczekać 😛 Have fun~ 🙂

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 24/04/2010 w * Przesłuchane

 

Tagi:

Skomentuj

 
