RSS

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004)

28 Kwi

Powód: Do kina poszłam głównie ze względu na Gary’ego Oldman’a 😉
Diagnoza: Z więzienia czarodziejów Azkabanu, zbiega morderca Syriusz Black. Wszystko wskazuje na to, że chce on dopaść Harryego aby pomścić swojego mistrza Voldemorta. Świat czarodziejów podejmuje wszelkie środki ostrożności, w tym najmując przerażających strażników Azkabanu – dementorów. Kolejny rok nauki w Hogwarcie nie zapowiada się dla Harryego najprzyjemniej. Jest już lepiej niż w poprzednich, bo bohaterowie trochę więksi i klimat nieco się zagęszcza 😉 Harry zaczyna krzyczeć na ludzi i przeklinać o zgrozo 😀 Jazda autobusem, choć oczywiście spektakularnie wymyślona na cele filmu i tak bardzo mi się spodobała 😉 Nie mówiąc już o moim ukochanym Oldmanie, który jak dla mnie świetnie sprawdził się w roli szalonego Syriusza :)) Zaparowane szyby w pociągu nabrały nowych znaczeń.. ;D
Plus: Rozmowa z Lupin’em na mościku XDD pamiętam, że w kinie wywołałam salwę śmiechu w moich rzędzie XDD Lupin mówi do Harryego „Musze ci coś powiedzieć…” a ja „jestem Twoim ojcem!” XDD Już nie wspominając o tym, jaki był rozmarzony mówiąc o jego matce, więc… ;P Snape… ah kocham Snape’a w wykonaniu Alan’a Rickman’a.. 😉 Nie będę tu pisać jak bardzo, bo i tak wiecie XD ale Snape w tej części daje popis swoich umiejętności ;P Cudowna scena, w której każe otworzyć podręczniki na stronie… ;p

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 28/04/2010 w + Obejrzane, - Familijny, - Fantasy, - Przygodowy

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
