RSS

Gary Oldman

30 Kwi

Dziś nie znalazłam czasu na opisanie żadnej płyty, ale nie ucieknie, jak sądzę 😉 za to w ramach równouprawnienia tym razem wrzucam zdjęcia „z moich fav” mężczyzn ;D Bo już się nasłuchałam, że same baby i gdzie tu sprawiedliwość 😉 Że uwielbiam Garyego wie każdy kto mnie zna i pewnie każda z tych osób tak samo mocno tego nie rozumie XD Otóż miśki wy moje – moja, tak zwana miłość do pana Oldmana nie opiera się na jego wyglądzie (choć i tak twierdze że jest niczego sobie ;P) i nie jest to „miłość” jaką czują do aktorów nastolatki 😉 Zaczęło się od tego że mnie przerażał, ale za razem nie.. Jakież to intrygujące uczucie, kiedy pierwszy raz zobaczyłam Leon’a i zrozumiałam, że powinnam się bać Garyego.. ale się nie bałam, ba, byłam nim zafascynowana ;D Tak się to wszystko zaczęło i z biegiem lat zaliczyłam praktycznie całą jego filmografię. Nie ma takiej roli, w której by mnie rozczarował. Owszem są te lepsze i te mniej ciekawe, ale każdą warto zobaczyć, bo to Gary 😉 Na dowód tego, że ma w sobie to „coś” wrzucam foty z humorystycznym bonusem, który zwalił mnie z nóg aż płakałam ze śmiechu XDD

Postaci, którym oddałabym dusze (tak, za darmo XD)

Bonus XDDD (zrozumieją tylko ci, którzy oglądali Dark Knight 😉

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 30/04/2010 w * Uchwycone

 

Skomentuj

 
