RSS

(500) Days of Summer (2009)

05 Maj

Powód: 1. Zooey Deschanel. 2. Spodobał mi się plakat.
Diagnoza: Oh mogłabym piać peany o tym filmie, jest świetny. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że oceniam go tak po części, dlatego że potraktowałam go dość osobiście. Otóż ja wcale nie byłam lepsza od Summer.. Owszem nie do końca tak wyglądała moja historia, ale zrobiłam coś podobnego i na koniec filmu wysłałam do pewnej osoby sms’a wyrażając swoje nadzieje, co do tego, że nigdy nie napisze scenariusza XD Film naprawdę nie jest filmem miłosnym.. czy opowiada o miłości? W pewnym sensie.. ale nie radze oglądać go ze swoim misiaczkiem etc. To nie jest film dla par.. raczej. Chyba żeby traktować to jako przestrogę, ale ja bym i tak nie ryzykowała 😉 Ot historia pewnego chłopaka, który czekał na tą jedyną a kiedy ją znalazł okazało się, że ona.. delikatnie sprawę ujmując, ma nieco inne spojrzenie na świat.. A miłość sama w sobie jest cholernie trudna i bolesna niezależnie od tego czy skończycie na ślubnym kobiercu czy też rozejdziecie się w przyjaźni, na pewno będziecie mieli na sobie bagaż dnia, w którym uczucie to skopało was tak bezlitośnie jak tylko zraniona miłość potrafi 😉
Plus: To że wreszcie ktoś odważył się pokazać, że nie wszystkie historie miłosne są pełne skowronków i różowych baloników 😛 Zooey Deschanel oczywiście.. jest tak niesamowicie podobna do Katy Perry.. i nawet śpiewa i gra na gitarze XD Matthew Gray Gubler lubię go w Criminal Minds 🙂

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 05/05/2010 w + Obejrzane, - Dramat, - Komedia, - Romans

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
