RSS

Jude Law

07 Maj

Jude nie jest moim ulubionym aktorem. Paradoksalnie nie działa też na mnie magia jego wyglądu. Oczywiście ma w sobie to coś, co sprawia, że żeńska część publiczności ogląda go z przyjemnością ;D i wcale tego nie kwestionuje 😉 Przyznam nawet, że dla takiego, jaki był w Holiday to mogłabym przemyśleć sprawę tej magii ;D Zamieszczam tu jednak jego zdjęcia nie ze względu na urodę czy też moje osobiste podejście. Po prostu przeglądając jego zdjęcia zauważyłam, że najwięcej tej magii kryje się w jego spojrzeniu. Jude bezsprzecznie ma coś w oczach 😉 Coś, co przyciąga jak magnes i można się tak gapić i gapić ;P Poza tym zdjęcia warte obejrzenia 😉 Enjoy~

To by było na tyle moi drodzy 😉 Spędźcie miło ten weekend, jeśli tylko pogoda w waszym mieście na to pozwoli 😉 W moim nieszczególnie, więc dla mnie zapewne zakończy się to „porządków ciąg dalszy” eh.. I może wreszcie uporam się z serią o wampirach, bo zaczyna to wpływać na mój musk.. wczoraj słyszałam wilki w ścianach.. ;D

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 07/05/2010 w * Uchwycone

 

Skomentuj

 
