RSS

Black & White

19 Maj

Zawsze lubiłam czarnobiałą fotografię. Ma w sobie coś… Czasem zdjęcie przedstawione w czerni i bieli wygląda o wiele lepiej od tego w pełni kolorowego 😉 Być może te, które tu zamieszczę nie są przykładem największego artyzmu, jaki można w tym temacie osiągnąć jednak widząc je uznałam, że są warte zobaczenia. Nie zwracajcie uwagi na to, kto na nich jest gdyż dla mnie nie ma to raczej większego znaczenia. Lubię zdjęcia za ich wartość artystyczną i nie zwracam uwagi czy osoba, którą dane zdjęcie przedstawia jest kimś, kogo lubię czy też nie 😉

I to by było na tyle, jeśli chodzi o dzisiaj moimi mili. Mam szczerą nadzieje, że do piątku zdołam nadrobić ostatnią książkę tak bym mogła napisać już nieco więcej. Jeśli mi się nie uda to cóż pozostanie mi jedynie życzyć miłego weekendu 😉 Biorąc jednak pod uwagę to, jaki na dworze panuje ziąb i jak wspaniale leje (i odechciewa się wszystkiego) sądzę, że jednak notki pojawią się o czasie a więc do następnego ;D

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 19/05/2010 w * Uchwycone

 

Skomentuj

 
