RSS

New York, I Love You (2009)

19 Maj

Powód: Obsada… Christina Ricci, Natalie Portman, Drea de Matteo, Qi Shu, Blake Lively, Andy Garcia, Ethan Hawke i… Orlando Bloom.
Diagnoza: Ten film jest absolutnie fantastyczny! Zakochałam się z nim bez reszty 🙂 Przyznam, że z początku spodziewałam się jakiś rozwinięć tych historii i dziwnie się poczułam zdając sobie sprawę z tego, że każda miała swoje „pięć minut” i nie będzie żadnego rozwinięcia 😉 Teraz jednak wiem, że ten motyw przypadł mi do gustu. Większość historii jest po prostu świetna i nie wymaga żadnego rozwinięcia. Począwszy od tej z kompozytorem (tak, najbardziej podobała mi się historia z Orlando, shocking but true XD), tej o parze nieznajomych kochanków, tej o małej dziewczynce i jej.. no właśnie ;), tej, w której zagrała Natalie (jakkolwiek wstrząsnęło mną, co też ludzie robią ze sobą w imię religii..) aż po tę o parze świętującej sześćdziesiątą rocznice ślubu. Każda z tych historii wydaje się być prosta, być może nie skrywa jakiś wielkich przesłań czy też wydaje się nie być niczym nowym, ale co z tego? Sama gra aktorska, klimat i nieszablonowe dialogi w pełni mnie urzekły 🙂 To jeden z tych filmów, który z pewnością nie wniesie nic nowego do waszego życia, ale warto go obejrzeć chociażby po to by nie wywalać pieniędzy na kolejne mordobicie, które poza tym, że niczego nie wniesie do waszego życia to jeszcze was ogłupi 😉
Plus: Przede wszystkim obsada. Fantastycznie było znów zobaczyć Dree de Mateo (grała moją ulubioną postać w The Soprano) czy też Qi Shu. Blade Lively pojawia się tu na całe piętnaście sekund a i tak zdążyła mnie zdenerwować ;D Ogólnie cały film jest jednym wielkim plusem. Zauważcie, że nie psiocze na Orlando, czyż nie należałoby nazwać tego cudem? 😉

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 19/05/2010 w + Obejrzane, - Melodramat

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
