RSS

And Then Came Love (2007)

26 Maj

Jak nie raz o tym wspomniałam i pewno każda z tej garstki osób, która mnie czyta, doskonale wie, że nie przepadam za komediami romantycznymi 😉 Fakt, czasem obejrzę i to sama z własnej woli, ale zwykle moja motywacja wynika z tego, że gra ten bądź ta, którą lubię 😉 Tym razem, korzystając z okazji dzisiejszego dnia (Dzień Matki ;p) opisze filmy, które oglądałam z nieco innych powodów.. Mianowicie – bo oglądałam je z mamą ;D Mamy taką swoją weekendową tradycje, która zwykle potęguje się na zimę, kiedy to nie ma nic lepszego do roboty 😉 Dlatego też proszę się nie dziwić doborem tytułów.. Jeśli chodzi o klasyfikacje to są to bez wątpienia filmy babskie 😉

And Then Came Love

Powód: Mama nie widziała dwudziestu minut końcówki.. Miałam jej tylko puścić sam koniec, skończyło się na oglądaniu całości 😉
Diagnoza: Jest to czarne kino. Nie chce zabrzmieć jak rasista, bo bardzo daleka jestem od takiej postawy, jednakże zwykle te go typu filmy nie nadają się dla białasów. Oglądałam w życiu parę takich filmów i styl był kierowany wyłącznie do czarnych widzów. Cóż my białasy mamy swoje filmy, azjaci mają swoje, czarni też mają swoje. Dlatego też podeszłam do tego filmu sceptycznie, ale zostałam mile zaskoczona. Nie jest to może jakieś super ekstra kino, bo historia przedstawia się dość prosto. Samotna matka wychowuje syna, którego urodziła poprzez pobranie próbki z banku spermy. Chłopak jednak potrzebuje ojca a jedyny facet w życiu bohaterki nie wydaje się najlepszym kandydatem. Nie ma sensu bym dodawała, co dzieje się dalej, bo bylibyście w stanie dośpiewać sobie całą resztę 😉 Mimo tej przewidywalności film ogląda się lekko i przyjemnie 🙂
Plus: Białas nie czuje się dziwnie XD bo równie dobrze można by zamienić aktorów na zielonych i odbierałoby się to tak samo 🙂

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 26/05/2010 w + Obejrzane, - Komedia rom.

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
