RSS

Four Weddings and a Funeral (1994)

26 Maj

Powód: Zawsze chciałam zobaczyć ten film z racji jego kwalifikacji do klasyków, ale ciągle nie miałam okazji.
Diagnoza: Nie to żebym była jakoś szczególnie wybredna, bo film mi się spodobał. Ale najwyraźniej spodziewałam się czegoś lepszego biorąc pod uwagę jak często się o tym filmie mówi. Jeśli ktoś jeszcze nie widział to historia opowiada o grupie przyjaciół oraz ich miłosnych przejściach. Głównym bohaterem jest tu Hugh Grant, za którym jak niektórzy wiedzą nieszczególnie przepadam.. Za to po Andie MacDowell spodziewałam się mimo wszystko więcej 😦 Sytuacje ratuje reszta obsady, czyli Kristin Scott Thomas, John Hannah… Nawet króciutkie pojawienie się Rowana Atkinsona wywołało wielki banan na mojej twarzy ;D Czy polecam ten film? Na deszczowe dni 😉 Jeśli jednak nie gustujesz w angielskich filmach i masz ochotę na lekką komedie romantyczną, sięgnij po coś innego.
Plus: To, że film nie opowiada cukierkowej historyjki, w której wszyscy żyją długo i szczęśliwie. Wszak na cztery wesela przypada nam tu jeden pogrzeb 😉 Film jest życiowy jednak brakuje mu odrobiny humoru.. Obsada ratuje niedociągnięcia 🙂

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 26/05/2010 w + Obejrzane, - Komedia rom.

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
