RSS

Bride Wars (2009)

09 Czer

Powód: Anne Hathaway
Diagnoza: Po pierwsze musze powiedzieć, że tytuł tego filmu odstrasza już na samym starcie 😉 Wiem, że pewnie miało być śmiesznie, ale jak dla mnie wyszło raczej bokiem. Nie napisze, że film był beznadziejny, bo nie był. Przyznam, że oglądałam go ciekawa, co będzie dalej (choć większości można było się domyślić samemu) i choć nie wzruszyłam się ani razu to nie był to całkowicie stracony czas. Nie jest to film, na który można zaciągnąć faceta bo po obejrzeniu go pewnie już nigdy by się nie oświadczył 😉 Ot dwie przyjaciółki na śmierć i życie zrządzeniem losu przyjmują oświadczyny w tym samym czasie. To wiąże się także z tym, że ich śluby muszą odbyć się zaraz po sobie. Jak wiadomo ślub rzecz skomplikowana i wymagająca stalowych nerwów. Do tego większość kobiet uważa, że to ICH dzień i biada temu, kto wejdzie im w drogę. Trochę się pośmiałam, ale nic poza tym. Kate Hudson przypominała mi dziewczynę przyjaciela a Anne Hathaway pokazała swoją mroczną stronę, która przyznaje była intrygująca 😉
Plus: –

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 09/06/2010 w + Obejrzane, - Komedia

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
