RSS

Ghosts of Girlfriends Past (2009)

09 Czer

Powód: Jennifer Garner.
Diagnoza: Opowieść wigilijna tyle, że z byłymi dziewczynami. To jedno zdanie streszcza dosłownie cały film 😉 Smutne, ale prawdziwe. Zabieg ten wydaje się dość tragicznym pomysłem… Oglądałam Opowieść Wigilijną w wielu wersjach, ale nie sądziłam, że przyjdzie mi oglądać ją w takiej 😉 Jasne, że pomysł z nachodzącymi kogoś duchami, które uświadamiają mu jego błędy wydaje się być ciekawy. Jest tylko jedno małe ale.. ten pomysł został już wykorzystany tak wiele razy, że będzie nam się po wieki wieków kojarzył z Bożym Narodzeniem. I wplątanie w to seksoholika wydaje się co najmniej bluźnierstwem 😉 Dla mnie było po prostu tragicznym w skutkach pomysłem. Pomijając oczywiście fakt, że wszyscy wiemy jak się kończy Opowieść… tym samym pozbawieni jesteśmy zastanowienia nad tym jak też skończy się ten film, dochodzi jeszcze fakt, iż cały czas odnosi się wrażenie, że coś w tym wszystkim jest nie tak. Brakuje choinki i karpia na stole 😉
Plus: –

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 09/06/2010 w + Obejrzane, - Komedia rom.

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
