RSS

Guess Who (2005)

09 Czer

Powód: Ashton Kutcher.
Diagnoza: Z Ashtonem pierwszy raz spotkałam się w filmie Butterfly Effect. Nie polubiłam go bo wydawał mi się takim pięknym chłopcem co to dziewczątka do niego wzdychają nie za talent aktorski a za piękny pyszczek. Później przyszło mi znosić go jako niemiłosiernie irytującego Kelso w That ’70s Show. Przyznam jednak, że kiedy już podrósł i zaczął grywać w komediach, polubiłam go wbrew wszelkiej logice. Otóż nie uważam by był świetnym aktorem, ale odgrywanie ładnych półgłówków idzie mu wręcz znakomicie. Uwielbiam go w What Happens in Vegas. Dlatego też uznałam, że warto posprawdzać inne komedie romantyczne, w których grywał. Jakkolwiek film ten to remake i traktuje o dość poważnym temacie, wypada w ostatecznym rozrachunku dość średnio. Czarna dziewczyna przyprowadza do domu rodzinnego swojego białego narzeczonego. Rasizm nie ma tu nic do rzeczy (choć są tacy co pewnie tak by to nazwali), chodzi raczej o odmienność, która niezależnie czy chodzi o kolor skóry, wyznanie czy też przekonania polityczne zawsze wzbudza niechęć. Teoretycznie jest to komedia i w tej tonacji twórcy starali się ją utrzymać. Jednak szafowanie śmiechem i powagą wywołuje prędzej czy później zniechęcenie. No i przecież wszyscy wiemy jak to się skończy 😛
Plus: –

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 09/06/2010 w + Obejrzane, - Komedia rom.

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
