RSS

Superhero Movie (2008)

09 Czer

Powód: Chęć na głupawą komedie.
Diagnoza: Włączyłam ten film podczas pobytu brata w domu. Piliśmy sobie po piwie i chcieliśmy pośmiać się z czegoś głupiego. Wytrzymaliśmy bodajże z 20 minut 😉 Tego rodzaju komedie zawsze są głupie, co nie znaczy że beznadziejne. Jednak nie należy spodziewać się wielkiego kina, bo zlepku parodii. Co oczywiście nie oznacza, że nie da się takich filmów oglądać. Tak, są głupawe, ale właśnie o to w nich chodzi. O to żeby pośmiać się i zapomnieć o nich zaraz po wyłączeniu. Dlatego też spróbowałam obejrzeć go jeszcze raz sama i przyznam, że nie było tragicznie. Większość gagów była żałośnie głupia i stanowczo za dużo w tym wszystkim Spider-Mana + Batmana ale zaśmiałam się parę razy przez co uznaje ten czas za nie do końca stracony 😉 Leslie Nielsen zawsze przywołuje uśmiech na mojej twarzy, ale odniosłam wrażenie że mocno brak mu pieniędzy skoro grywa w tak kiepskich produkcjach 😦
Plus: –

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 09/06/2010 w + Obejrzane, - Komedia

 

Tagi:

Skomentuj

 
