RSS

Gerard Butler

05 Lip

Już widzę minę eevee, kiedy zobaczy ten wpis 😀 cóż nigdy nie zaprzeczałam temu czy jestem przewidywalna 😉 Właściwie to wszystko jej wina, więc powinna się poczuwać do odpowiedzialności :p Pana Butlera pierwszy raz zobaczyłam w Ugly Truth, trochę wstyd, ale nie żałuje. Film ten zdobył u mnie olbrzymią sympatie głównie ze względu na jego grę. Do tego, jeśli mam być szczera lepiej prezentuje się w starszym wydaniu 😉 Jeśli którejś z pań marzy się pooglądanie go bez zarostu to polecam Dracula 2000 i Upiór w Operze. Reszta jest już taka jak być powinna 😀 Aktor ten ma nieprzeciętną charyzmę. Jego czar sprawia, że w Ugly Truth nie zwraca się kompletnie uwagi na szowinistyczne teksty, jakie tam prawi 😉 Do tego jego umiejętności aktorskie są na przyzwoicie wysokim poziomie. Podobają mi się to jak odgrywa emocje, co biorąc pod uwagę jego brak przeszkolenia w aktorstwie, jest nie lada wyczynem. Przybija mnie nieco fakt, iż pali papierosy niczym smok wawelski :p ale życzę mu żeby nie odbiło się to na jego zdrowiu, bo wprawiłoby mnie to w wielki smutek :p A Ty eevee poczuwaj się do winy XD bo przez Ciebie musiałam się ukrywać z przeglądaniem zdjęć coby mój drogi mężczyzna znowu nie stwierdził z wielką urazą „Jak chcesz to ja też przestane się golić” XD

 
6 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 05/07/2010 w * Uchwycone

 

6 responses to “Gerard Butler

  1. ewa

    05/07/2010 at 11:34

    nie wiem skąd Ty wygrzebujesz te zdjęcia wszystkie, ale jestem skłonna powiedzieć, że w moim prywatny rankingu pan Butler zaczyna doganiać McAvoya;P

    właśnie, właśnie – kiedy skrobniesz coś o tym drugim panu, hę? xD

    PS i nieładnie tak wszystko na mnie zwalać! To że jestem młodsza o niczym nie świadczy! o! xD

     
    • justholic

      05/07/2010 at 11:44

      Ha, ma sie ten dar :p Widzisz, trzeba mi ufać XD jak mówie że fajny znaczy że fajny! no! a tego że mi się śnił po nocach i teraz boje się film z nim włączyć to Ci nie odpuszcze! XD

      Oj tam zaraz.. no nie wiem.. w końcu teraz to on bardziej Twój ulubieniec więc może Ty chcesz co? ;D

      Mooja droga to ja byłam tą osobą która *cenzura* XDD więc nie krzykaj tu na mnie no! XD

       
  2. ewa

    05/07/2010 at 11:58

    nie musisz się cenzurować na własnym blogu xD
    no i przecież nikt nie krzyka, nie przesadzajmy… a jak już wypominamy sobie grzechy dzieciństwa, to była w moim życiu taka osoba, z którą urządzałyśmy pogrzeby lalek (w pufach były grobowce)
    xD

    zUo…
    mhHhrok…

    😀

     
    • justholic

      05/07/2010 at 12:22

      Ja Ci dam… XD Zresztą za wytłumaczenie może służyć moja obecna torba która sprawia, że ludzie z lekka dziwnie na mnie spoglądają ;D Poza tym sama powiedz, że nie lubisz moich gustów (którymi Cie skutecznie zarażam) ;P Ba, nawet pan Butler Ci się już widzi, ja to mam jednak dar 😀

       
      • ewa

        05/07/2010 at 12:25

        widzi mi się na razie tylko z tych kilku zdjęć, a to jeszcze o niczym nie świadczy!

        wciąż jeszcze gdzieś mam rysunki od Ciebie ‚Czarodziejek z księżyca’:D
        muszę ich poszukac… xD

         
  3. justholic

    05/07/2010 at 12:35

    A w ucho chcesz? ;P Radze Ci uważać biorąc pod uwage to, że za tydzień tu będziesz to moja pamięć zachowa sobie tą informacje ;D Jasne, jasne.. ja nic nie mówie przecież XD Że Cie zaraziłam McAvoyem podsyłając Ci z nim filmy też nic nie mówie.. xDD

     

Skomentuj

 
