RSS

Biblioteka tour #3

08 Lip

Właściwie to zaliczają się w to dwa wyjścia, ale z obu zyskałam tylko jedną książkę dla mnie i normalnie bym o tym nie pisała, ale mam kilka spraw do przekazania 😉 Po pierwsze mam tu nową recenzentkę, która rozkręciła się na tyle, że uznałam, iż udzielę jej samodzielności i od tej pory jest tu dodana jako autor 😉 To także przyczyniło się do zmiany wyglądu strony.. Poprzedni, choć podobał mi się przez zwięzłość, nie posiadał czegoś takiego jak podpis przy wpisach.. Teraz już widać, kto zamieścił recenzje, więc nie ma mowy o pomyłce 😉 Do tego nowy wygląd wniósł nieco radośniejszych letnich kolorów 😛
Dziś mam Zmierzchowy dzień. Idąc do biblioteki minęłam dziewczynę (właściwie to kobietę) która taszczyła pod pachą Zmierzch w twardej oprawie. W samej bibliotece na półce zamówień stał Zmierzch i Intruz. W kolejce przede mną stała dziewczyna ze Zmierzchem do wypożyczenia… Pani Meyer, mania na pani książki wciąż trwa, w formie grupowej 😀
Wracając jednak do tematu ogólnego wpisu.. W dzień moich urodzin zabrałam moją drogą rodzicielkę do biblioteki żeby sama sobie coś wybrała. I pomimo iż sama byłam tam już kilka razy i nie natrafiłam na tą książkę, której chciała, ona jedynie podeszła do półki i bam – książka stoi i tylko czeka na nią 😉 I to dokładnie trzeci tom, ten, którego jej brakowało 😉 To się nazywa mieć szczęście :p Szkoda, że ja tak nie trafiam na to, co bym chciała ;D Zarówno wtedy jak i dziś wypożyczyłam książki dla niej a pani bibliotekarka posądziła mnie o „ukryte czytelnictwo” i mruknęła coś o skąpstwie „młodych”. Dziękuje pani za komplement z tymi młodymi, ale na przyszłość radze przemyśleć, kto woli nie wydawać na wasze karty skoro ma już przez kogo pożyczyć (co się wiąże głównie z pójściem tam XD) ;P Jedyne co udało mi się dorwać dla mnie to zbiór opowiadań pana Gaimana. A do recenzji tutaj czekają już cztery książki.. Może w przyszłym tygodniu się za to wezmę 😉 Do tego czasu pozdrawiam gdyż szykuje się na wizytacje mojej drogiej recenzentki ;D Cieszcie się latem! 🙂

 
2 komentarze

Opublikował/a w dniu 08/07/2010 w * Uchwycone

 

2 responses to “Biblioteka tour #3

  1. xxeeveexx

    08/07/2010 at 20:58

    enjoy the twilight!
    sorry, wymsknęło mi się:D

    wcale nie kontynuuje dnia Zmierzchowego;P

     
    • Ann

      09/07/2010 at 09:30

      Jakoś tak gdzieś w środku czułam, że na to odpowiesz XD

       

Skomentuj

 
