RSS

Eclipse, The (2010)

15 Lip

Powód: eevee wpadła do mnie w odwiedziny a że obie czytałyśmy książki.. (ja to nawet przez nią XD).
Diagnoza: Bella staje przed życiowym wyborem. Kocha Edwarda i pragnie jedynie pozostać przy jego boku na wieczność. Wiąże się to z koniecznością przemiany, o której marzy. Jednakże ukochany nie podziela jej zdania w tej kwestii i stawia jeden wymóg, któremu Bella nie czuje się na siłach sprostać. Jakby tego było mało przyjdzie jej wybierać między miłością do Edwarda a przyjaźnią z Jacobem, który nie pała do tego pierwszego zbyt wielką sympatią zaś posiada poparcia ojca Belli, obrażonego na Edwarda za to, do jakiego stanu doprowadził jego córkę poprzednio. Kiedy media zaczynają donosić o tajemniczych morderstwach w okolicy, Bella zdaje sobie sprawę, iż dawne zagrożenie wróciło i znów przyjdzie jej stawić czoła śmiertelnemu niebezpieczeństwu. Byłam w lekkim szoku. Fakt, nie zabrakło i w tej części żenujących momentów, na których po sali rozchodził się śmiech. Ale ogólnie rzecz biorąc była to najlepsza ze wszystkich dotychczasowych ekranizacji. Na największy plus zasługuje odstawienie wątku romansowego na dalszy plan. Wreszcie mamy okazje pooglądać trochę tego, co w tej serii (bynajmniej dla mnie) najciekawsze. Konflikt pomiędzy sforą a wampirami, czysta nienawiść miedzy Jacobem a Edwardem i krwawa zemsta Victorii. O tak, to nie były stracone pieniądze. Przyznam, że w niektórych scenach ataków miałam gęsią skórkę a to już coś 😉 Zarówno efekty specjalne jak i krajobrazy pięknie uzupełniały to, czego tak bardzo brakowało w poprzednich częściach. Wątek romantyczny zaś został przedstawiony w takiej znośnej formie, że nawet męska część widowni nie przysypiała. Słowem – oklaski. Gdybym była złośliwa powiedziałabym, że można było tak od samego początku a nie dopiero teraz 😉 Godzę się jednak ze świadomością, iż poprzednie części zwyczajnie nie dawały zbyt szerokiego pola do popisu. Tu pani Meyer postawiła na akcje i to też w kinie nam dano. Jestem pewna, że jeśli ktoś nie czytał książki nie czułby się na tej części szczególnie poszkodowany. Nie jest to, co prawda jakieś strasznie wielkie kino, ale pierwszy raz nie czułam zażenowania faktem, iż udałam się na to do kina 😉 Polecam tym, którzy lubią romansowe horrory, choć ciężko to tak do końca nazwać horrorem, ale powiedzmy, że 😉
Plus: Po pierwsze musze się przyznać, że razem z eevee płakałyśmy ze śmiechu w niektórych momentach. Ba, nawet było coś takiego, co sprawiło, że zacięłam się na dwie minuty nie mogąc powstrzymać chichotu XD Seans zaowocował w moje stwierdzenie, iż z trójkąta w namiocie powinno powstać husky XD I określenia eevee na pociąg Belli do Edwarda – snowfilia XDD Taaa, poszłyśmy na horror/romans po to żeby pośmiać się za miesiąc czasu 😉 No cóż, tak to bywa w doborowym towarzystwie 😀 Nie chce nikomu psuć treści, jeśli jeszcze nie oglądał, ale trafiają się tam takie smaczki, przy których nawet zatwardziały przeciwnik tej serii uśmiechnąłby się półgębkiem ;P Jak już wspomniałam powyżej mamy tu o wiele lepsze efekty specjalne (choć mi osobiście nie podobało się to, że wampiry pękały jak porcelana..), zachwycające widoki i wartką akcje. Osobiście składam gorące podziękowania temu, kto postanowił nie pozbawić mnie trójkąta w namiocie gdyż gorąco liczyłam na ekranizacje tej sceny. Nie czuje się zawiedziona, płakałam ze śmiechu tak samo mocno jak podczas czytania ;D Kristen Stewart nadal prezentuje uczucia na poziomie worka ziemniaków, choć przyznaje, że jest już ciutke lepiej niż tragicznie 😉 Taylor Lautner momentami przerażał mnie swoimi gabarytami.. A Jackson Rathbone w roli Jaspera urzekł mnie tak samo jak podczas czytania tej części 🙂 Mówię szczerze, nie żałuje, że na to poszłam ;D

 
4 Komentarze

Opublikował/a w dniu 15/07/2010 w + Obejrzane, - Horror, - Romans

 

Tagi: ,

4 responses to “Eclipse, The (2010)

  1. xxeeveexx

    17/07/2010 at 18:17

    jak zwykle wszystko na mnie!

    ale kino było boskie:D żeby się tak śmiać na horrorze/romansie xD

    Eduuuardooo…. 😀

     
    • Ann

      17/07/2010 at 19:22

      No na kogoś przeca musi być no ;D tłumacz to sobie tak że gdyby nie Ty nie poznałabym tej wspaniałej sagi 😀 😀

      Ale zauważ że nie tylko my się śmiałyśmy XD najwięcej ubawu było na trójkącie w namiocie… XD

      Wiesz że ja już tego Fernando nie słysze? XD

       
  2. xxeeveexx

    17/07/2010 at 19:27

    Fernando Gadze nie wyszedł;P

    Ale-Alejandro,Eduardo, Roberto… tak powinno byc i tyle:P napisz do pana mas4, coby remixa zrobił xD

     
    • Ann

      17/07/2010 at 19:33

      No koniecznie trzeba napisać 😀 Dzisiaj widziałam że zrobił 2 część tego mixu co pierwszy oglądałyśmy 😉 czekam na teledysk teraz :p

       

Skomentuj

 
