RSS

Biblioteka tour #5

25 Lip

Źli ludzie postanowili, iż aż do końca tego miesiąca moja biblioteka będzie zamknięta w celu modernizacji systemu komputerowego :p Pff.. nikt się nie przejmuje moim zapotrzebowaniem na książki 😉 Aczkolwiek może skończy się to wreszcie tym, że sięgnę po czekająca na mnie Jane Austen? Albo i nie bo w piątek, zasmucona tym, iż nie dorwałam w bibliotece tego co chciałam, przejechałam się do Taniej Książki. Tam też nie znalazłam jakiś wielkich rewelacji ale i tak był to wyjątkowo przyjemny dzień 😉 Jeśli idzie o bibliotekę to znów odwiedziłam półkę dla dzieci jakkolwiek uważam, że Most do Terabithii nie jest dla dzieci ale może książka nie jest aż tak emocjonalna jak ekranizacja.. zobaczymy 😉 Literki ma jak dla przedszkolaków, jeśli mam być szczera :p Albo emerytów, jak kto woli XD Co do Anne Rice to polowałam raczej na Sługę Kości, ale wzięłam to co było. Mogę się śmiało nazywać fanem skoro przeczytałam już jej wszystkie książki poza trzema. Zaś Serie Niefortunnych Zdarzeń chętnie sobie odświeżę gdyż jestem szczęśliwym posiadaczek trzech pierwszych tomików 😉

Wynikiem wizyty w Taniej Książce jest Klub Miłośników Jane Austen, na który polowałam od czasu obejrzenia ekranizacji. Dwie małe książeczki wpadły do koszyka głównie ze względu na magiczną cenę 5zł.. 😉 Zaś Nick Hornby odnalazł się, kiedy już zwątpiłam w to, że dorwę wreszcie ostatnią z jego książek, której brakowało mi do pełnej kolekcji. Zrezygnowana patrzyłam na odchodne po półkach i tadam, czekał tam na mnie grzecznie – sztuk jeden 😛

Ostatnimi czasy tak silnie wciągnęłam się w czytanie i oglądanie Gilmore Girls, że niewiele więcej mam do powiedzenia 😉 Wynika to głównie z tego, iż za oknem szaleje deszcz, który skutecznie uniemożliwia robienie czegokolwiek innego. Ale nie marudzę, lepiej tak niż umierać w upale :p W nadchodzącym tygodniu jednakże mam dziki plan poodwiedzania różnych dawno nieodwiedzanych miejsc w moim pięknym mieście 😉 Być może wtedy uzyskam nieco więcej natchnienia, którym mogłabym się podzielić 😉 Do tego czasu ściskam tych, którzy jeszcze mnie czytają 😀

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 25/07/2010 w * Uchwycone

 

Skomentuj

 
