RSS

Black & White #2

26 Lip

W ramach zadośćuczynienia za to, iż ośmieliłam się zamieścić zdjęcia pewnego pana do tego ze złośliwym komentarzem ;D Tym razem tak zwane eyecandy dla mojego mężczyzny 😉 Zdjęcia przedstawiają jego ulubione wokalistki natomiast same fotografie silnie przypadły mi do gustu. Prawdę powiedziawszy prawie wszystkie są także moimi ulubionymi piosenkarkami, więc nie jest to wpis tak do końca nie dla mnie 😉 Nie dość, że panie posiadają wielkie talenty muzyczne to jeszcze jest bez wątpienia, na co popatrzeć i gdzie tu tkwi sprawiedliwość, no gdzie? ;D

 
2 Komentarze

Opublikował/a w dniu 26/07/2010 w * Uchwycone

 

2 responses to “Black & White #2

  1. xxeeveexx

    26/07/2010 at 20:16

    wiesz, podobno sprawiedliwość jest nierównością… ekhm…
    co nie zmienia faktu, że zdjęcia boskie są! Ja tam aktualnie mam fazę na Nelly i jej najnowszą płytę. Odpowiadają mi te klimaty! 😉

     
    • Ann

      27/07/2010 at 10:53

      Ja mimo wszystko bardziej lubie Loose ale ta płyta taka radośnie wakacyjna jest także rozumiem 😉

       

Skomentuj

 
