RSS

Scary Movie (2000)

31 Lip

Powód: Oglądałam ten film już nasty raz z kolei. Tym razem miałam ochotę na coś głupawego 😉
Diagnoza: W spokojnym do tej pory miasteczku ginie uczennica gimnazjum. Sprawcą jest tajemniczy morderca, który dzwoni do swoich ofiar pytając o ulubiony straszny film. Grupa przyjaciół ze szkoły ofiary uświadamia sobie, iż morderstwo ma miejsce równo rok po tym jak spowodowali wypadek, w którym z ich winy zginął pewien rybak. Zabójca uzmysławia im, iż wie, co zrobili a ludzie zaczynają znikać w dziwnych okolicznościach. Zacznijmy od tego, że jest to bodajże najniższego poziomu film ze wszystkich, jakie tu opisywałam do tej pory. Swego czasu jednak był klasycznym filmem na tak zwane domówki. Dlatego też oglądałam go tyle razy, że bez wątpienia mogłabym go cytować, co wcale za chwalebne nie uważam 😉 Jakkolwiek humor jest tu wyjątkowo niskich lotów, jest to film śmieszny. Każdy, z kim go oglądałam śmiała się nieraz do łez i dlatego nie uznaje go za coś niewartego uwagi. Owszem, jeśli ktoś nie lubi takiego humoru albo samej idei parodii to zwyczajnie nie powinien po niego sięgać. Jest tu sporo wulgarności, przemocy i głupoty. Jednak w dobrym towarzystwie, przy dobrym piwie, nie robi to większej różnicy 😉 Można się pośmiać i to jest chyba w tym wszystkim najważniejsze 😛 Znam ludzi, którzy uważają, że film ten jest poniżej ich godności i mają do tego prawo, bo co tu dużo mówić jest głupi. Ale czy czasem nie macie ochoty na coś, przy czym nie trzeba myśleć? Zwłaszcza w towarzystwie, kiedy więcej się komentuje niż podziwia na ekranie 😉 Tak czy siak, obejrzeć można. Sam poziom żartów akurat w tej części nie jest jakoś rażąco żenujący. Wszystkie sparodiowane sceny są dość śmieszne i sami aktorzy też zyskują sympatie. Najbardziej lubianą sceną jest parodia Matrixa, która bodajże nawet dostała jakąś nagrodę 😉
Plus: Choć niektóre sceny zalatują idiotyzmem wciąż bawią. Mi osobiście nie podoba się tylko jedna scena, którą za każdym razem starałam się omijać. Poza tym wszystko jest momentami obrzydliwe, ale na znośnym poziomie. Do tego zabawne dialogi, udane parodie i przerysowane postaci. Nawet oglądając ten film nasty raz wciąż śmiałam się z niektórych dialogów a to już duży plus 😉 Bardzo ciężko o takie humorystyczne sceny, które śmieszą nas za każdym razem, kiedy je widzimy a mimo to ten film takie posiada. Jednakże jak już zaznaczyłam nie jest to humor dla każdego. Jeśli nie zdzierżyliście American Pie to po tę pozycje też nie sięgajcie, bo jest jeszcze gorsza 😀 Jako parodia Krzyku, jak dla mnie wyśmienita. Ten film od samego początku bym mocno żenujący 😉 Moja ulubione sparodiowane sceny dotknęły Szóstego zmysłu i Titanica 😉 Polecam każdemu, kto lubi się pośmiać niekoniecznie używając przy tym szarych komórek 😉

 
2 komentarze

Opublikował/a w dniu 31/07/2010 w + Obejrzane, - Komedia

 

Tagi: ,

2 responses to “Scary Movie (2000)

  1. xxeeveexx

    01/08/2010 at 09:07

    oglądałam to też kilka razy, ale kurczę, no nie pamiętam – gdzie tam parodia Matrixa była?? xD
    oświeć mnie 😀

     
    • Ann

      01/08/2010 at 11:30

      Kiedy do Cindy zdzwoni morderca i mówi jej że jest w jej domu 😉 Spotyka go w salonie gdzie próbuje się schować za kanapą i zasłonką. Ta scena kiedy się biją i Cindy unosi się w powietrzu a później rzuca tacą w morderce i ten wygina się do tyłu po czym nie może się wyprostować xD Najlepsza scena filmu jeśli chodzi o pomysł 😉

       

Skomentuj

 
