RSS

Scary Movie 4 (2006)

31 Lip

Powód: Ten sam, co przy pierwszej.
Diagnoza: Po śmierci swojego męża Cindy najmuje się jako pomoc przy starszej kobiecie w stanie katatonii. Jednakże dom starszej pani nie jest bezpiecznym miejscem. Straszy tam duch małego chłopca żądny zemsty. Pozytywną stroną jest sąsiad, Cindy któremu z wzajemnością wpada w oko. Tom jest przystojnym rozwodnikiem z dwójką dzieci, z którymi nie potrafi znaleźć wspólnego języka. Tymczasem świat zostaje zaatakowany przez TriPody, które chcą zniszczyć ludzkość. Cindy odkrywa, iż ma to związek z chłopcem, który straszy w jej domu a rozwiązanie zagadki kryje się w pewnej osadzie.. Tą część także widziałam dwa razy i żałuje każdego. Sądziłam, że być może za drugim podejściem odbiorę ją nieco lepiej, ale cóż, nie zawsze mamy to, czego chcemy. Głównymi motywami są tu Klątwa i Wojna światów, których nie oglądałam i jakkolwiek orientowałam się, o co w nich chodzi to niespecjalnie bawiły mnie parodie. Choć w przypadku wcześniejszych części wszystkie parodie wychodziły w miarę naturalnie i większość widzów widziała to, co było sparodiowane tak tutaj humor jest bardzo mocno na siłę. Niektóre żarty są mocno nie na miejscu a parodiowane filmy raczej niezbyt wysokich lotów. Postaci nudne i nie śmieszne a dialogi poniżej poziomu. Mając do dyspozycji takie filmy jak Piła, Klątwa czy Osada można było wymyślić sporo zabawnych scen jednak autorzy najwyraźniej poszli na piwo i napisali, co im do zamroczonych umysłów przyszło. Jedyną sceną, na której się śmiałam jest parodia Tom’a Cruise, ale to zapewne, dlatego że wyjątkowo go nie lubię. Całą resztę ciężko nazwać nawet przeciętną. Ten film jest zwyczajnie kiepski. Nie jest śmieszny ani przemyślany, zwyczajne marnotrawstwo czasu, taśmy i pieniędzy. Nie potrafię znaleźć nawet żadnych pozytywów, które mogłabym opisać na plus, bo fakt, iż widziałam w życiu gorsze filmy mimo wszystko na plus się nie zalicza 😉 Nie traćcie na to czasu, nawet, jeśli jesteście zagorzałymi fanami wcześniejszych produkcji. Chyba, że dopadła was wyjątkowo ciężka chandra tak jak mnie, kiedy to włączyłam, ale i wtedy lepiej puścić którąś z wcześniejszych części, ta im do kolan nie dorasta 😉
Plus: Tym razem brak.

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 31/07/2010 w + Obejrzane, - Komedia

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
