RSS

Biblioteka tour #6

03 Sier

Notkę tą miałam zamieścić już wczoraj, ale opętało mnie lenistwo i nie wyszło 😉 Przez to zdążyłam przeczytać już trzy z wypożyczonych książek, ale to głównie ze względu na ich niewielkie gabaryty 😉 Po tygodniu nieczynnej biblioteki poniedziałek był wyjątkowo tłumny. Nie przesądzę mówiąc, iż kolejka do czytnika ciągnęła się aż po drugi koniec sali. Pozbawiona mojej ulubionej torby z The Nightmare Before Christmas (postanowiła zrobić sobie letnią przerwę zrywając pasek a następnie psując zamek – obecnie jest na stadium operacji zamka ;P) musiałam udać się tam z ekologiczną torbą Świata Książki. Jest ona dość ładna i sporo się w niej mieści, ale len wbijający się w ramie, kiedy taszczy się 5kg książek, nie należy do najprzyjemniejszych doznań :p Pozbawiając biblioteki dziesięciu pozycji, dla siebie wybrałam dość nowelowe, co znaczy, że pewnie niedługo znów tam zawitam.

Musze się poskarżyć :p Pomimo iż postanowiłam, że wakacje poświęcę na czytanie książek i ewentualne zapychanie bezsennych nocy serialem, wczoraj zostałam bezczebelnie skuszona i sprowadzona na … stanowczo za dobrą drogę ;P Efektem tego będzie niedługo opis filmów obejrzanych z eevee, włącznie z tymi oglądanymi na odległość 😉 Nie ma to jak „razem” oglądać film, pisząc smsy z komentarzami xD Dziki irlandzki pies na długo pozostanie w mojej pamięci 😉 Ale fakt, iż ja nie spotkałam takiego fajnego „Irlandczyka” będąc w Galway, napawa mnie smutkiem 😛 cóż, może następnym razem 😉 Teraz uciekam do króliczej nory, choć język pana Lewis’a Carroll’a skutecznie mnie usypia.. Spodziewajcie się niedługo notek w liczbie mnogiej a do tego czasu – mniej deszczu więcej słońca.. i miłych panów na drodze do Galway XD

 
4 Komentarze

Opublikował/a w dniu 03/08/2010 w * Uchwycone

 

4 responses to “Biblioteka tour #6

  1. xxeeveexx

    03/08/2010 at 15:27

    uwaga, będę śpiewać:
    „bo wszyscy kochamy Gerarda Butlera
    lato czy zima, piątek czy niedziela!”


    Anioły i Demony – czytaj, czytaj – wciąga jak kisiel, jakbyś Ty to powiedziała 😉

     
    • Ann

      03/08/2010 at 15:50

      Csiiii!!! Nie rozpowiadaj naszych sekretów! XDD a wiesz że mnie korci soundtrack do tego filmu? oj korci… :p

      Poczekaj no aż film opisze.. właściwie to już zaczełam ale musze nazbierać w sobie wystarczającą ilość złośliwości xD

      To zostawiłam sobie na koniec bo największe gabarytowo 😉 poza tym widziałam już ekranizacje więc nie będzie tak samo emocjonująco 😦 ale jak tylko przeczytam to od razu dowiesz się co i jak 😉

       
  2. xxeeveexx

    03/08/2010 at 17:32

    haaa… ja napisy dwa razy oglądałam, bo mi się ta piosenka na koniec Jamesa Blunta podobała 😉

    właśnie tylko czekam na opis tego filmu 🙂

    oj tam, oj tam, będzie emocjonująco xD zobaczysz… 😉

     
    • Ann

      04/08/2010 at 13:24

      A mnie jakoś dziwnie zasmuca ale i tak pewnie będzie mi się teraz często zapętlać 😉

      No i się doczekałaś, kusicielko :p

      No jak przebrne w końcu przez Anne Rice i Lewisa Carrolla to przyda mi się troche emocji xD

       

Skomentuj

 
