RSS

What Happens in Vegas (2008)

04 Sier

Powód: To był mój trzeci raz 😉 tym razem puściłam eevee żeby się przekonała, że dobry film 🙂
Diagnoza: Dwójka młodych ludzi szuka zapomnienia w Vegas. Joy chce zapomnieć o zerwaniu, Jack o tym, że wyleciał z pracy. Po szalonej i owocnej w wydarzenia nocy oboje budzą się z przerażeniem uświadamiając sobie, iż poprzedniego wieczoru zawarli związek małżeński. Jakby poślubienie zupełnie obcej osoby nie było wystarczająco dołującą sprawą ich szczęście działa na wyjątkowo niebezpiecznie wysokich obrotach. Kiedy w grę zaczyna wchodzić olbrzymia wygrana, obojgu przyjdzie znieść sporo wyrzeczeń, aby ją dla siebie zagarnąć. Z początku miałam sceptyczne podejście do tego filmu. Nie przepadam za Ashtonem Kutcherem ani Cameron Diaz. Ten pierwszy świetnie sprawdza się w komediach romantycznych i Cameron też zła w te klocki nie jest, ale jakoś mi do siebie nie pasowali i spodziewałam się beznadziejnie głupawych gagów, które mnie skutecznie uśpią. Cieszę się, że się pomyliłam. Jest to rewelacyjny film do pośmiania się 😉 Oczywiście zaznaczam od razu, że nie jest to jakaś szczególnie wybitna produkcja, o której będziecie opowiadać wnukom 😛 O nie, jest to najzwyklejsza w świecie komedia romantyczna tyle, że wyjątkowo dobra i przemyślana. Po pierwsze i najważniejsze niemalże przez cały film można się pośmiać. Nawet, jeśli oglądało się go po raz trzeci tak jak ja XD Ashton bezbłędnie sprawdza się w roli niechlujnego wiecznego chłopca 😉 a Cameron biznesmenki, pedantki. Jednakże dobranie aktorów to nie wszystko. Mamy tu całe mnóstwo zabawnych sytuacji i ciekawą fabułę. Jakkolwiek łatwo się domyślić jak to wszystko się skończy to i tak ogląda się z przyjemnością. Czasem ciężko jest mi powiedzieć, dlaczego jakiś film tak bardzo mi się podoba. Zwłaszcza, jeśli chodzi o komedie. Jedyne, co wtedy mogę zrobić to puścić to komuś żeby sam się przekonał, co miałam na myśli 😉 Tak też jest w przypadku tego właśnie filmu. Żarty i zabawne zdarzenia wybraniają ten film sam za siebie. W przeciwieństwie do tego, co zaserwowano nam w Bounty Hunter, tutaj antagonizm między głównymi bohaterami jest niemalże prawdziwy 😉 Być może za sprawą jasnej różnicy między, obojgiem co zasługuje na ukłon w stronę tego, kto dobierał ich do siebie. Za drugim razem, kiedy to oglądałam namówiłam brata i choć jest jeszcze większym przeciwnikiem komedii romantycznych niż ja, dobrze się bawił a to już naprawdę coś 😉 Jeśli ktoś szuka wielce głębokiego filmu o miłości to na pewno nie jest ta pozycja. Ale jeśli ktoś ma ochotę na rozrywkę przy stosunkowo niewielkiej ilości wzruszeń to gorąco polecam. To jak Joy i Jack uprzykrzają sobie nawzajem życie rozbawi każdego 😉

 
3 komentarze

Opublikował/a w dniu 04/08/2010 w + Obejrzane, - Komedia rom.

 

Tagi: ,

3 responses to “What Happens in Vegas (2008)

  1. xxeeveexx

    04/08/2010 at 13:06

    instrukcja obsługi deski klozetowej – lovely xD

     
    • Ann

      04/08/2010 at 13:23

      Tu się nie ma z czego śmiać, poczekaj troche a sama się przekonasz że to idealny film instruktażowy xDD

       
  2. xxeeveexx

    04/08/2010 at 19:24

    Ty już to wiesz? ;P

     

Skomentuj

 
