RSS

Cruel Intentions (1999)

15 Sier

Powód: Byłam ciekawa ile to ma wspólnego z Niebezpiecznymi związkami.
Opis: Przyrodnie rodzeństwo Sebastian (Ryan Phillippe) i Kathryn (Sarah Michelle Gellar) uwielbia manipulować ludźmi. Największą frajdę jednak sprawia im uwodzenie niewinnych i upokorzenie ich przy tym. Kiedy Sebastian odmawia Kathryn proszącej go o uwiedzenie dziewczyny, która zaszła jej za skórę, ta podważa umiejętności brata. Urażony tak bezpodstawnym oskarżeniem postanawia udowodnić jej, iż jest w tym, co robi najlepszy. Wyjątkowo intrygującym wyzwaniem okazuje się Annette (Reese Witherspoon) głosząca słuszność czystości przedmałżeńskiej.
Diagnoza: Jakiś czas temu usłyszałam o tym filmie i jako że Niebezpieczne związki podobały mi się zarówno w formie książkowej jak i ekranizacji, uznałam, że może warto i tego spróbować. Moja ulubiona stacja AXN (reklama xD) puściła ten film bodajże tuż przed Los Hombres de Paco, więc obejrzałam. Powiedzieć, że byłam zawiedziona to stanowczo za mało. Reklamowanie tego jako adaptację jest mocno chybione gdyż ludzie, którzy lubią Niebezpieczne związki zwyczajnie psy będą na tym wieszać. To żałosna, wulgarna i wyjątkowo nędzna imitacja. Zgadzam się tylko z tym, iż aktorstwo nie jest tak całkiem tragiczne i nawet się kilka razy uśmiechnęłam mimowolnie. Choć przez gro czasu byłam zniesmaczona, zarówno niskim poziomem jak i bezsensownymi wulgaryzmami. Jeśli to ma być współczesna wersja tej poruszającej historii to ja chyba pozostanę cofnięta w czasie. Nawet jak na thriller dla nastolatków jest to wyjątkowo nieudolna produkcja. Dzieciaki, które próbują zgrywać wampy, żenada i śmiech. Starałam się myśleć o tym jak o osobnej produkcji, aby zyskało to nieco więcej w moich oczach i szczerze nawet wtedy nie było to nic dobrego. Postaci płytkie i sztuczne. Nie przekonali mnie do siebie ani do tego swojego rzekomego magnetyzmu. Kiełkująca miłość w ogóle na miłość nie wygląda a koniec wręcz komiczny. Jeśli ktoś ma ochotę na niskich lotów produkcje dla rozpasanych nastolatek z paczką chipsów w dłoni to nadaje się jak nic 😉 Nie jestem nawet w stanie napisać o tym więcej gdyż wszelkie słowa skierowane w kierunku tej produkcji uważam za stracone. Czas by moja klawiatura odpoczęła a wy widząc ten film w tv przełączcie na cokolwiek, gwarantuje, że będzie lepsze 😉

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 15/08/2010 w + Obejrzane, - Dramat, - Thriller

 

Tagi: ,

Skomentuj

 
