RSS

Red (2010)

08 Mar

Powód: Obsada, chociaż głównie Bruce Willis.
Opis: Bycie emerytowanym agentem specjalnym CIA bywa ciężkostrawne. Kiedy już wyszkolą takiego na niezniszczalnego i wiedzącego o największych narodowych spiskach, staje się potencjalnym kandydatem do likwidacji. Grupa przyjaciół odbywająca swój jakże zasłużony emerytalny odpoczynek, zostaje wrobiona w zamach, przez co stają przed jedyną możliwą opcją reaktywacji starego zespołu by z wzajemną pomocą ujść z życiem. Chcąc dotrzeć do prawdy podejmują się karkołomnej misji możliwej do wykonania jedynie dla najlepszych z najlepszych.
Diagnoza: Pamiętam, iż był to początek naszego związku, kiedy to mój mężczyzna chciał wybrać się do kina na Piranie 3D. O gustach się nie dyskutuje i przyznam, że też byłam ciekawa tego filmu a może raczej chciałam się trochę poprzytulać w momencie strachu 😉 Jednakże będąc w kinie uznaliśmy, że pójdziemy na coś innego, nie zupełnie pamiętam, dlaczego. Ja w ramach wypowiadania swojego zdania rzuciłam, iż chętnie poszłabym na film z Brucem a że taki właśnie leciał to na niego poszliśmy. Nie mogę powiedzieć, że były to stracone pieniądze, bo nie było aż tak tragicznie, ale biorąc pod uwagę tak dobrą obsadę dziwi mnie doprawdy niski poziom tego filmu. Owszem, zaśmiałam się kilka razy nie ukrywam. Sam pomysł też niczego sobie i co tu dużo mówić gra aktorska bardzo dobra. Jednakże nie ratuje całości i to najbardziej smuci. Momentami było nudno, pamiętam, że nawet miałam kryzys, kiedy to już prawie usypiałam na ramieniu mojego mężczyzny. Generalnie nie żałuje, że wybraliśmy się na to, jeśli alternatywą była Pirania 3D. Niestety ciężko jest mi ten film polecić potencjalnemu widzowi. Dlatego też ujmę to dyplomatycznie i powiem, że jeśli jesteście fanami kogoś z obsady, a jest to obsada z najwyższej półki (Bruce Willis, Morgan Freeman, John Malkovich i Helen Mirren), obejrzyjcie od tak żeby czymś wypełnić czas. Jeśli zaś oczekujecie czegoś wyjątkowo wybitnego i śmiesznego, zwyczajnie omińcie tą pozycje. Ja osobiście płakałam ze śmiechu przy akcji z pluszową świnką 😉

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 08/03/2011 w + Obejrzane, - Akcja, - Komedia

 

Tagi:

Skomentuj

 
